Inget är jobbigare än du gör det till:)

HEJSAN!:)
Julia lovade att hon skulle göra ett inlägg... men men.
Idag e de FREDAG!!! = HELG + LEDIGA PÅ MÅNDAG<3
= Jag är glad!:D
JODÅ, skolan segar på, sen ut och fotta med två små flickor som heter Cesse&Josse och fotta! fast.. det gick inte så bra.. Så helsikes kallt! Men lite bilder fick vi ihop, fast ska nog och fotta ikv igen, om de funkar för alla:)
Imorgon ska jag och kära Juliaa på fotokurs:) Hoppas verkligen att den e bra, för jag måste upp typ... jag vet inte ens när! Men iaf så ska vi vara ute i SUND kl 9!!! Och före hämta Julia från.. var hon nu bor:D Vid lemströmskanal;) Iaf... = att jag måste vakna SKITTIDIGT!
Men iaf, kursen håller på till.. 3. Så den e 6 timmar lång, hoppas de blir sköj iaf:)
Bjuder på denna heta bild också, hosthost:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0