11 December;)

Tjenare mors människor! :D
Nu sitter jag här med en liten Julia:))
Som ska sova här inatt!:) Riktigt trevligt faktiskt;)
Jodå, jag tycker att hon kan ta över och skriva lite nu faktiskt;) Så hejdå!
tjeeeejna allesammans!!!!!!!!!!! x)
nu sitter jag här med en liten jennis som springer omkring...
hon leker liiite virrhöna ;)))))))
och så ska jag sova över hos den lilla virrhönan ocksåå..,,
vi får se hur det går... hoppas att hon inte snarkar eller nått sånt.....
inte för att det gör så mycket för det kan jag göra (A)
och ibland så pratar man liiite i sömnen med...
men jag pratar inte liitka mycket som Cesse gjorde när vi sov över i skolan ....
jag och Josse hade JÄTTE  ROLIGT x)))))))))))))
hejdåååå <333
det har inte hänt så mycket...
men imorn så kommer Hanna Wikström till mig... :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0